Przeniesienie wirusa Zachodniego Nilu od dawcy narządowego do czterech biorców przeszczepów

W sierpniu 2002 r. Rozwinęły się gorączka i zmiany stanu psychicznego u biorców narządów od wspólnego dawcy. Nadchodzono do wirusa Zachodniego Nilu poprzez przeszczepianie narządów. Metody
Przeanalizowaliśmy dokumentację medyczną, przeprowadziliśmy wywiady oraz pobraliśmy próbki krwi i tkanek do testów za pomocą różnych testów. Osoby, które oddały krew dawcy narządów i związanych z nimi składników krwi zostały zidentyfikowane i przetestowane na obecność wirusa Zachodniego Nilu.
Wyniki
Zidentyfikowaliśmy infekcję wirusa Zachodniego Nilu u dawcy narządów oraz u wszystkich biorców narządów. Zapalenie mózgu rozwinęło się u trzech biorców narządów, a choroba przebiegająca z gorączką rozwinęła się w jednym. Trzech biorców stało się seropozytywne wobec przeciwciała IgM wirusa West Nile; czwarty biorca miał tkankę mózgową, która była pozytywna dla wirusa Zachodniego Nilu przez izolację i testy kwasu nukleinowego i antygenu. Próbki surowicy pobrane od dawcy narządu przed i bezpośrednio po transfuzji krwi nie wykazały śladów wirusa Zachodniego Nilu; jednak próbki surowicy i osocza uzyskane w czasie odzyskiwania narządów były pozytywne w przypadku testowania wirusowego kwasu nukleinowego i hodowli wirusowej. Dawca narządu otrzymał transfuzję krwi od 63 dawców. W wyniku przeglądu dawców krwi i dalszych badań zidentyfikowano jednego dawcę, który miał wiremię w momencie pobrania, i który stał się seropozytywny w kierunku przeciwciał IgM wirusa Zachodniego Nilu w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
Wnioski
Nasze badanie tego klastra dokumentuje transmisję wirusa Zachodniego Nilu przez przeszczepianie narządów. Odbiorcy narządów otrzymujących leki immunosupresyjne mogą być szczególnie narażeni na ciężką chorobę po infekcji wirusa Zachodniego Nilu. Transfuzja krwi była prawdopodobnym źródłem wiremii wirusa Zachodniego Nilu w dawcy narządów.
Wprowadzenie
Wirus Zachodniego Nilu infekuje ptaki i komary; ludzie i konie są przypadkowymi gospodarzami. Od 15 kwietnia 2003 r. W Stanach Zjednoczonych odnotowano 4156 przypadków w 39 stanach oraz w Dystrykcie Kolumbii (Centers for Disease Control and Prevention [CDC]: dane niepublikowane). Chociaż transmisja wirusa Zachodniego Nilu przez krew lub narządy nie została wcześniej udokumentowana, postuluje się taką transmisję1. Wirus może być przejściowo obecny we krwi lub narządach zakażonych osób, z których wiele prawdopodobnie nie ma żadnych objawów. Powszechna epidemia zakażeń wirusem zachodniego Nilu w 2002 r. W Stanach Zjednoczonych zwiększyła obawy związane z taką transmisją.
W sierpniu 2002 roku dwóch biorców zmarłych od dawcy pojedynczych dawców zostało skierowanych do szpitala w Gruzji z bólem głowy i gorączką. Zapalenie mózgu rozwinęło się później w obu przypadkach, a klinicyści podejrzewali infekcję wirusa Zachodniego Nilu. Dwóch na Florydzie biorców narządów od tego samego dawcy również miało niewyjaśnioną chorobę przebiegającą z gorączką podczas hospitalizacji, a zapalenie mózgu rozwijało się w jednym. Opowiadamy o badaniu tych przypadków, które wykazały przenoszenie wirusa Zachodniego Nilu przez przeszczepione narządy i przetaczaną krew.
Badanie dawcy narządów i biorców przeszczepów
Poinformowano organy zajmujące się pozyskiwaniem narządów i klinicystów w celu zidentyfikowania wszystkich narządów i tkanek odzyskanych od dawcy narządów. Aby scharakteryzować przebieg kliniczny choroby wywołanej przez wirusa Zachodniego Nilu i zidentyfikować potencjalne źródła narażenia na wirusa dla dawcy narządów i biorców narządów, dokonaliśmy przeglądu dokumentacji medycznej przy użyciu standardowej postaci i przeprowadziliśmy wywiady z pacjentami i członkami rodziny
[hasła pokrewne: ośrodki dla uzależnionych od narkotyków, hcv cena, usg ciazy warszawa ]
[hasła pokrewne: wierny ogrodnik cda, zagęszczanie rzęs opinie, olx pl rybnik ]